معرفی کتاب آموزش مهارت‌های زندگی

کتاب آموزش مهارت‌های زندگی یکی از کتاب‌های ارزشمند جنی پردی، نویسنده و مربی تکنیک‌های آموزشی است.
بخش اول کتاب روش‌های کسب موفقیت را آموزش می‌دهد. در بخش دوم کتاب با عنوان سفرآموزش مهارت‌های زندگی با «انتخاب رفتارهای طبیعی» آشنا می‌شوید که می‌توانند سبب پیشرفت شما به لحاظ شخصیتی گردیده و شما را در راه رسیدن به موفقیت از طریق طرح سؤالات درست و مناسب و تعیین اهدافتان در راستای پاسخ به این سؤالات آموزش دهند.
در بخش سوم کتاب با عنوان تمرکز روی جزئیات زندگی، شما را با حوزه‌هایی از زندگیتان از جمله کار، شغل، پول ،ثروت، روابط با دیگران، سلامتی و رفاه آشنا می‌کند. 
در بخش چهارم، با عنوان کار کردن با موضوعات آموزشی یاد می‌گیریم که چگونه از لحظه‌ی حال سپاسگزار و شاکر باشیم و چطور رویدادهای خوب را به زندگی خود دعوت کنیم. همچنین در این بخش با فرمول شادی و عواملی که می‌تواند شادی فردیتان را افزایش دهد، آشنا خواهید شد. در پایان این بخش توصیه‌هایی ذکر شده است که نویسنده بیان می‌کند با به کار بردن آن‌ها می‌توانید زندگی بهتری را پیش رو داشته باشید.
در بخش پنجم با عنوان خلق زندگی هماهنگ و یکپارچه در می‌یابیم که گاهی تمرکز بیش از حد روی یک بخش از زندگی می‌تواند تعادل و هماهنگی را در زندگی با اختلال مواجه نماید. همچنین چگونگی برخورد با تصمیماتی که ممکن است در زندگی شما دگرگونی اساسی ایجاد کند، آموزش داده می‌شود.
در بخش ششم با عنوان ده تایی‌ها، به طرح ده باور مهم و ده اقدامی که می‌تواند تعادل را روزانه به زندگیتان برگرداند آشنا می‌شوید. این کتاب هم اکنون در اداره کتابخانه و مرکز اسناد علمی موجود می‌باشد و علاقمندان می‌توانند برای مطالعه آن به کتابخانه مراجعه نمایند.
 

کتاب آموزش مهارت های زندگی

۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۷۴۳