سفر یک روزه رییس پژوهشگاه استاندارد به استان اصفهان و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک

صبح دوشنبه بیست و سوم فرودین فرزانه انصاری رییس پژوهشگاه استاندارد به منظور امضاء تفاهم نامه راه اندازی گروه پژوهشی منطقه ای تقاضامحور به استان اصفهان مسافرت کرد و مورد استقبال مدیر کل استاندارد استان اصفهان قرار گرفت.
فرزانه انصاری در این سفر ابتدا به اتفاق محمود فرمانی مدیر کل استاندارد استان اصفهان و هیات همراه از شرکت آریانا زر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان تولید و فعالیت شرکت قرار گرفتند و سپس از مجموعه آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان اصفهان دیدن کردند.
در ادامه این سفر یک روزه، به منظور همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات، تجربیات، توانمندی های علمی، فنی، آزمایشگاهی و کارشناسی با هدف تعامل همه جانبه و موثر و اجرای پروژه¬های مشترک، طی نشستی با حضور سیدحسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، تفاهمنامه فیمابین پژوهشگاه استاندارد و اداره کل استاندارد استان اصفهان امضاء شد.
ایجاد کلینیک استاندارد، مشارکت در ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشارکت در ارزیابی و پایش آزمایشگاه های همکار سازمان و انجام پژوهش های کاربردی از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد. همچنین بر اساس مفاد این تفاهم نامه زمینۀ فعالیت گروه پژوهشی منطقه ای تقاضامحور استان اصفهان، «گلاب و عرقیات گیاهی»، «مصنوعات فلزات گرانبها»، «صنایع دستی»، «صنایع نساجی» و «کلینیک استاندارد» تعیین شده است.

در خاتمه، به منظور جلب مشارکت علمی  و فنی و امکانات آزمایشگاهی، رییس پژوهشگاه استاندارد به اتفاق مدیر کل استاندارد استان اصفهان و هیات همراه از دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان و آزمایشگاه های آن بازدید کردند و با بهرام یدالهی رییس دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان دیدار کردند. 

در این سفر ملیحه نازی، رییس  اداره برنامه ریزی و پایش و مهدی روحانی مدیرکل دفتر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل، رییس پژوهشگاه استاندارد را همراهی کردند.
 
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۲۱:۲۹
تعداد بازدید : ۷۵۵
Loading