دفتر امور اداری و خدمات کارکنان پژوهشگاه

 
مدیریت امور اداری و پشتیبانی
  • اجرای سیاست ها و خط مشی‏ های پژوهشگاه در زمینه‏ های امور اداری، استخدامی، رفاهی و عمومی
  • درخواست ارجاع تخلفات کارکنان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری پژوهشگاه
  • برنامه‏ ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز پژوهشگاه و تهیه سند نیروی انسانی، طرح ها و پیشنهادهای لازم و انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری و دبیرخانه هیات امنا و هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی پژوهشگاه
  • برنامه ‏ریزی و انجام اقدامات لازم جهت پیاده ‏سازی نظام شایسته سالاری ‏‏
  • ایجاد و نگهداری اطلاعات و سوابق خدمتی کارکنان پژوهشگاه
  • ارائه خدمات پشتیبانی به واحدهای مختلف
  • برنامه ‏ریزی و پیگیری تعمیر و نگهداری ساختمان ها و تاسیسات پژوهشگاه
  • برنامه ‏ریزی به منظور تجهیز، پشتیبانی، نگهداری و استفاده بهینه از سخت افزارها و نرم ‏افزار های مورد نیاز
  • نظارت بر برگزاری مناقصه و مزایده پژوهشگاه
  • تهیه و اجرای طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان
  • اطلاع ‏رسانی‏‏ به کارکنان درخصوص‏ حقوق استخدامی 
  • نظارت بر حضور و غیاب کارکنان
  • سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه‏ ریزی لازم جهت ارتقاء آن 
  • اجرای فرایندهای جذب، استخدام، ارزیابی عملکرد، ارتقا، تغییرات وضعیت استخدامی و بازنشستگی کارکنان با نظر مقام مافوق
  • نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به دبیرخانه، ارسال و مراسلات پژوهشگاه
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم در حوزه مرتبط بر اساس ضوابط و مقررات پژوهشگاه 
  • اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل‏ های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
اداره امور اداری ، رفاه و کارگزینی
  • انجام امور کارگزینی پژوهشگاه از قبیل امور استخدامی، مرخصی ها، ماموریت های آموزشی، برگزاری آزمون های ورودی جذب یا استخدام و صدور احکام کارگزینی/ قرارداهای کارکنان پژوهشگاه
  • انجام امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان پژوهشگاه
  • انجام فعالیت های مربوط به امور رفاهی و تسهیلاتی کارکنان پژوهشگاه
  • گردآوری آمار و اطلاعات اداری و مدیریتی کارکنان پژوهشگاه
  • راهنمایی و هدایت مراجعان حضوری به قسمت های مختلف و در صورت نیاز هماهنگی با واحدهای مربوطه
  • انجام امور مربوط به بایگانی سوابق کارکنان و مکاتبات اداری
  • تلاش در جهت پاسخگویی به نیاز های رفاهی و بیمه کارکنان و ایجاد تسهیلات لازم در قالب طرح های رفاهی، درمانی و بهداشتی 
  • ارائه پیشنهاد نیروی انسانی مورد نیاز پژوهشگاه
  • انجام کلیه امور مربوط به دبیرخانه، ارسال و مراسلات پژوهشگاه ‏‏ ‏‏ 
  • اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل‏ های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
اداره تدارکات و پشتیبانی

 

  • پیش بینی نیازهای پژوهشگاه به وسایل، ملزومات اداری و فنی و تعمیرات و تعیین هزینه ‏های آنها طبق مقررات مربوط 
  • اجرای فرایند خرید نیازهای واحدهای تابعه پژوهشگاه و تنظیم اسناد مربوط با رعایت مقررات مالی
  • ارزیابی تامین کنندگان کالاها و خدمات مورد نیاز پژوهشگاه و تهیه بانک اطلاعاتی تامین کنندگان مجاز برای ارائه به واحدهای مربوطه
  • برنامه ‏ریزی به منظور اجرای فرایند خرید به صورت مکانیزه 
  • نظارت بر اجرای طرح های ساختمانی و تاسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمان های واحدهای مختلف پژوهشگاه
  • نظارت بر اجرای قراردادهای خدماتی پژوهشگاه
  • ایجاد سیستم انبارداری، کنترل موجودی انبار پژوهشگاه و بررسی کمبود آن با همکاری واحد مربوط
  • تنظیم پیش نویس و شرایط برگزاری مناقصه و مزایده پژوهشگاه
  • فروش مازاد نمونه‏ های آزمایشگاهی و وسایل اسقاط و مازاد 
  • ارائه خدمات تشریفات درجلسات، مراسم و سمینارها 
  • اجرای استانداردها، مقررات و ضوابط مربوط به نگهداری ساختمان، تاسیسات و سیستم روشنایی
  • انجام بازدیدهای دوره‏ای از تاسیسات و ساختمان و رسیدگی جهت رفع نواقص و عیوب آنها و ارائه گزارش های لازم از وضعیت ساختمان های اداری و آزمایشگاهی پژوهشگاه
  • انجام کلیه امور مرتبط با نقلیه پژوهشگاه
  • انجام امور بیمه غیرپرسنلی پژوهشگاه مانند خودروها و ساختمان ها
  • اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

 

 
آدرس پست الکترونیکی: a.ps [at] standard.ac.ir