مدیریت امور اداری و پشتیبانی
- اجرای سیاست ها و خط مشی های پژوهشگاه در زمینه های امور اداری، استخدامی، رفاهی و عمومی
- درخواست ارجاع تخلفات کارکنان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری پژوهشگاه
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز پژوهشگاه و تهیه سند نیروی انسانی، طرح ها و پیشنهادهای لازم و انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری و دبیرخانه هیات امنا و هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی پژوهشگاه
- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت پیاده سازی نظام شایسته سالاری
- ایجاد و نگهداری اطلاعات و سوابق خدمتی کارکنان پژوهشگاه
- ارائه خدمات پشتیبانی به واحدهای مختلف
- برنامه ریزی و پیگیری تعمیر و نگهداری ساختمان ها و تاسیسات پژوهشگاه
- برنامه ریزی به منظور تجهیز، پشتیبانی، نگهداری و استفاده بهینه از سخت افزارها و نرم افزار های مورد نیاز
- نظارت بر برگزاری مناقصه و مزایده پژوهشگاه
- تهیه و اجرای طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان
- اطلاع رسانی به کارکنان درخصوص حقوق استخدامی
- نظارت بر حضور و غیاب کارکنان
- سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء آن
- اجرای فرایندهای جذب، استخدام، ارزیابی عملکرد، ارتقا، تغییرات وضعیت استخدامی و بازنشستگی کارکنان با نظر مقام مافوق
- نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به دبیرخانه، ارسال و مراسلات پژوهشگاه
- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم در حوزه مرتبط بر اساس ضوابط و مقررات پژوهشگاه
- اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
اداره امور اداری ، رفاه و کارگزینی
- انجام امور کارگزینی پژوهشگاه از قبیل امور استخدامی، مرخصی ها، ماموریت های آموزشی، برگزاری آزمون های ورودی جذب یا استخدام و صدور احکام کارگزینی/ قرارداهای کارکنان پژوهشگاه
- انجام امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان پژوهشگاه
- انجام فعالیت های مربوط به امور رفاهی و تسهیلاتی کارکنان پژوهشگاه
- گردآوری آمار و اطلاعات اداری و مدیریتی کارکنان پژوهشگاه
- راهنمایی و هدایت مراجعان حضوری به قسمت های مختلف و در صورت نیاز هماهنگی با واحدهای مربوطه
- انجام امور مربوط به بایگانی سوابق کارکنان و مکاتبات اداری
- تلاش در جهت پاسخگویی به نیاز های رفاهی و بیمه کارکنان و ایجاد تسهیلات لازم در قالب طرح های رفاهی، درمانی و بهداشتی
- ارائه پیشنهاد نیروی انسانی مورد نیاز پژوهشگاه
- انجام کلیه امور مربوط به دبیرخانه، ارسال و مراسلات پژوهشگاه
- اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
اداره تدارکات و پشتیبانی
- پیش بینی نیازهای پژوهشگاه به وسایل، ملزومات اداری و فنی و تعمیرات و تعیین هزینه های آنها طبق مقررات مربوط
- اجرای فرایند خرید نیازهای واحدهای تابعه پژوهشگاه و تنظیم اسناد مربوط با رعایت مقررات مالی
- ارزیابی تامین کنندگان کالاها و خدمات مورد نیاز پژوهشگاه و تهیه بانک اطلاعاتی تامین کنندگان مجاز برای ارائه به واحدهای مربوطه
- برنامه ریزی به منظور اجرای فرایند خرید به صورت مکانیزه
- نظارت بر اجرای طرح های ساختمانی و تاسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمان های واحدهای مختلف پژوهشگاه
- نظارت بر اجرای قراردادهای خدماتی پژوهشگاه
- ایجاد سیستم انبارداری، کنترل موجودی انبار پژوهشگاه و بررسی کمبود آن با همکاری واحد مربوط
- تنظیم پیش نویس و شرایط برگزاری مناقصه و مزایده پژوهشگاه
- فروش مازاد نمونه های آزمایشگاهی و وسایل اسقاط و مازاد
- ارائه خدمات تشریفات درجلسات، مراسم و سمینارها
- اجرای استانداردها، مقررات و ضوابط مربوط به نگهداری ساختمان، تاسیسات و سیستم روشنایی
- انجام بازدیدهای دورهای از تاسیسات و ساختمان و رسیدگی جهت رفع نواقص و عیوب آنها و ارائه گزارش های لازم از وضعیت ساختمان های اداری و آزمایشگاهی پژوهشگاه
- انجام کلیه امور مرتبط با نقلیه پژوهشگاه
- انجام امور بیمه غیرپرسنلی پژوهشگاه مانند خودروها و ساختمان ها
- اجرای فرایندها، شیوه نامه ها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مصوب پژوهشگاه در حوزه مرتبط
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
آدرس پست الکترونیکی: a.ps [at] standard.ac.ir