دبیرخانه اجرایی جایزه ملی کیفیت ایران افتتاح شد

 

به گزارش دفتر روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد مراسم افتتاحیه دبیرخانه اجرایی جایزه ملی کیفیت ایران با حضور دکتر مهدی اسلام پناه معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان ملی استاندارد و با استقبال گرم دکتر علی اصغر صباغ الوانی سرپرست پژوهشگاه استاندارد ‌‌مدیران و معاونان ایشان صبح امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه واقع در کرج پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت برگزار شد.

دکتر اسلام پناه در ابتدای مراسم  ضمن تبریک عید غدیر به‌ کلیه حضار و تقدیر از دست اندر کاران مراسم موکب جشن عید غدیر  در خصوص برگزاری مراسم جایزه ملی کیفیت ایران گفت: باورداریم که پژوهشگاه استاندارد توانایی کافی جهت برگزاری مراسم جایزه ملی کیفیت ایران را به بهترین نحو دارد .

در ادامه دکتر صباغ الوانی سرپرست پژوهشگاه استاندارد ضمن خوش آمدگویی به ریاست محترم سازمان استاندارد، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و دستاوردهای پژوهشگاه استاندارد در مورد جایزه ملی کیفیت ایران را ارائه نمودند.

همچنین گزارشی کامل از اقدامات اجرایی جایزه ملی کیفیت ایران توسط دست اندرکاران امر به اطلاع مدعوین حاضر درجلسه  ارائه شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز ضمن تاکید بر اهمیت جایزه ملی کیفیت ایران ، پژوهشگاه استاندارد را پژوهشگاه ملی استاندارد خطاب کرد و گفت رعایت کلیه چارچوب ها و نظام نامه جایزه ملی کیفیت و همچنین توجه به شورای سیاستگذاری و راهبردی انجام شود و کمیته رسانه و تبلیغ باید بصورت جدی با مشارکت کشورهای جهان اسلام بخصوص با تاکید روی لبه بین المللی صورت پذیرد.

دکتر اسلام پناه در ادامه گفت: تلاش شود انجام کلیه امور با نگاه راهبردی و رفتار سیستمی محقق گردد و کارها باید هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد تا رویکرد بین المللی جایزه ملی کیفیت جهان اسلام به قوت صورت پذیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: در اجرا و عمق بخشی به کارهای مربوط به جایزه بین المللی جهان اسلام از دیدگاه بیرونی بویژه از منظر کشورهای مسلمان همسایه استفاده کنید تا استاندارد بودن کارها مشخص و عیان باشد و انشاءالله بروندادهای علمی و معتبر بین المللی از آن به عمل آید.

 
 
 
 
۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴
تعداد بازدید : ۷۴۵
Loading