استانداردهای پژوهش محور ، تعالی مستمر سازمانی را به دنبال دارد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو ناظر مجلس بر شورای عالی استاندارد ، صبح امروز با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران با دکتر مهدی اسلام پناه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر اسلام پناه ، دبیر شورای عالی استاندارد در این دیدار با اشاره به وظایف و مسئولیت های این سازمان، بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: پژوهشگاه استاندارد در چهارچوب قوانین و مقررات حاکم بر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و قانون هیأت امنا به صورت وابسته به سازمان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شرح وظایف آن به تصویب شورای‌عالی استاندارد می‌رسد.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، به اتفاق  رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از بخش های مختلف پژوهشی پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد. 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد حسینی کیا، در این بازدید از نزدیک شاهد فعالیت بخش های غلات ، زیتون، فرآورده های روغنی و نوشیدنی ها در پژوهشکده غذایی و کشاورزی بود.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی استاندارد، با توجه به اهمیت موضوع خودرو، به تفکیک از تمامی بخش های گروه پژوهشی خودرو نیز بازدید بازدید به عمل آورد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، ضمن قدردانی از تلاش های پژوهشی در بخش های مختلف پژوهشگاه استاندارد، با فعالیت مرکز ایده های کشاورزی و آبزی پروری و تکثیر زالو که به تازگی در پژوهشگاه استاندارد افتتاح شده است، آشنا شد.
در این بازدیدها پژوهشگران سازمان ملی استاندارد ایران توضیحات فنی و کارشناسی را ارایه داشتند.
پژوهشگاه استاندارد با وجود 4 پژوهشکده، 15 گروه پژوهشی، 9 گروه پژوهشی منطقه‌‌ای تقاضامحور، 4 گروه پژوهشی مجازی و بیش از 130 آزمایشگاه تخصصی در پژوهشگاه استاندارد، بستر لازم را برای تحقیق و پژوهش فراهم آورده است.
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۴۱۹
Loading