دکتر اسلام پناه برای روزهای پایانی سال تاکید کرد:

مراقب باشید حقی از مردم ضایع نشود

هفتمین جلسه از سلسله جلسات مستمر طرح ملی و سراسری پایش کمیت در (پیش بسته بندی ها) با حضور رییس سازمان و مشارکت مجازی مدیران کل استاندارد استان‌های کشور در سالن اجتماعات شهید حجحی برگزار شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی ویژه برای کنترل های کمی فرآورده ها را در کنار بررسی های کیفیت مورد تاکید قرار داد.
دکتر اسلام پناه، بهره مندی از ظرفیت های علمی و فنی برای اجرای موفق این طرح را ضروری دانست و افزود: همراهی رسانه ها برای بازخورد اجرای طرح در سطح جامعه حائز اهمیت است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر بسط و تعمیم طیف فرآورده ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان در روزهای پایانی سال نیز تاکید کرد و گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ورود به سال جدید در تقارن با ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه این طرح را دنبال کنید تا حقی از مردم شریف ایران ضایع نشود.
 در این نشست گزارش هفتگی ادارات کل استاندارد استانی به صورت نمایه تحلیلی، ارائه  گردید.
دکتر حسن خانه زر، رییس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها در ادامه تعاملات مثبت برقرار شده با انجمن ها و تشکل ها و واحد‌های تولیدی را نوید بخش ارتقا و اثر بخشی مطلوب تر در ادامه طرح دانست و از برنامه مرکز جهت ایجاد ارتباطات با این انجمنها خبرداد.

رسانه جدید

۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۶۰۲