دکتر مهدی اسلام پناه در جمع کارکنان جدید سازمان: با تفکر نوین در انجام تکالیف قانونی و ادای حق جامعه تلاش کنید

با روش های نخ نمای یک دهه اخیر نمی توان در سازمان ملی استاندارد ایران تحول ایجاد کرد.

دبیر شورای عالی استاندارد در ادامه به تغییرات اساسی در سازمان ملی استاندارد ایران از جمله چارت سازمان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اصلاح و به روزرسانی دستورالعمل ها و روش های اجرایی، تدوین دستورالعمل های جدید متناسب با نیاز جامعه در دستور قرار گرفت که پس از نهایی شدن، برای اجرا به ادارات کل استاندارد استان ها ابلاغ شد.
دکتر اسلام پناه در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بهبود معیشت کارکنان، اظهار داشت: با تامین منابع مالی و دریافت فوق العاده ویژه همچنین سختی کار، برای ترمیم حقوق و رفاهی کارکنان که به علت عدم تلاش مسئولان پیشین نادیده گرفته شده بود تلاش کردیم و خوشبختانه توانستیم تا حدودی این عقب ماندگی را جبران کنیم.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه به زودی تعداد زیادی از آزمایشگاه های همکار به دلیل عدم کارایی تعلیق می شوند گفت ‌: هیچ تخلفی در دوره تحولی قابل اغماض نیست.
وی از اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت های فناورانه در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: طرح تامین مسکن صرفا برای جوانان شاغل سازمان در سراسر کشور اجرا می شود و در این خصوص شرایط برای همه افراد در هر نقطه کشور یکسان خواهد بود.
دکتر اسلام پناه با ابراز خرسندی از اتفاقات بزرگی که در دوره تحولی در سازمان ملی استاندارد ایران رخ داده است، گفت: این در حالی بود که بسیاری از تلاش شبانه روزی ما ناراحت بوده و بعضا مانع تراشی می کردند اما با وجود تمام سختی ها راضی هستم و امیدوارم با همت شما جوانان شاهد اتفاقات بزرگتری در جهت رشد و تعالی این سازمان باشیم.
گفتنی است؛ دوره آموزشی مذکور با هدف آشنایی نیروهای جدید با ساختار، فرآیندها، قوانین و مقررات و سایر فعالیت های سازمانی از امروز، یکشنبه ۷ خرداد در محل سازمان ملی استاندارد ایران در کرج آغاز شد و تا سه شنبه ۹ خرداد ادامه دارد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۴۸۶