دکتر مهدی اسلام پناه: تاثیر ماندگار تصمیمات کیفی استاندارد مردمی در زندگی خوب مردم/ از حقوق مردم نجیب، ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد

دکتر مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی مهم با اعضای حقیقی شورای عالی استاندارد در دوره جدید و با حضور دکتر معصومه پاشایی و دکتر حسینی کیا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی واعضای ناظر شورای عالی استاندارد، مهم ترین موضوعات و برنامه های این سازمان را تبیین و تشریح کرد.
برعهدی که بر مبنای امانتی سنگین با مردم بسته ایم، ایستاده ایم
با تعصب نسبت به احقاق حقوق مردم ایستادگی می کنیم و در این مسیر تحت هیچ شرایطی منطبق بر قانون کوتاه نمی آیم.
در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تجلیل از عملکرد دکتر مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استانداردایران در دوره تحولی، جذب نخبگان جوان را نقطه عطف برنامه های تحولی این سازمان دانستند و با اشاره به نقش اساسی این سازمان در زیرساخت زندگی خوب مردم، تاکید داشتند: رعایت استاندارد در کیفیت زندگی و رفاه مردم تاثیر بسزایی دارد.
در ادامه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران حکم رئیس جمهور را برای اعضای حقیقی دوره جدید شورای عالی استانداردقرائت و احکام را تقدیم آنان کرد.
رئیس دولت مردمی سیزدهم به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دکتر  عباس علی آبادی، دکتر ناصر کاشانی، دکتر مالک شریعتی نیاسر و دکتر هاجر فرشیدی را به عنوان اعضای حقیقی شورای عالی استاندارد منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
به استناد بند 12 ماده 34 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396/9/4 مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم سازمان ملی استاندارد ایران با عنایت به تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای عالی استاندارد منصوب می شوید. انتظار دارد با هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای سیاستهای راهبردی سازمان، تشریک مساعی سایر اعضای محترم و حضور مستمر و جهادی در عرصه استانداردسازی، در فراهم نمودن زمینه های تقویت و توسعه نظام استاندارد در سطح کشور موجبات ارتقای مناسب کیفیت ملی و دستیابی به رشد پایدار تولید محصولات در کشور اهتمام ویژه مصروف دارید.
توفیقات روز افزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمانهای نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
عهدنامه مدیران در دولت مردمی، ضمیمه این حکم بود.
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۲۹۱