دکتر اسلام پناه: آینده سازمان ملی استاندارد ایران به دست جوانان رقم می خورد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نخستین نشست خود با نمایندگان کارکنان ادارات کل استاندارد استانهای کشور، گفت: به آینده سازمان امیدوارم.

دکتر مهدی اسلام پناه در این نشست به کارهای بر زمین مانده در این سازمان اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش صورت گرفته در کمتر از ۲ سال شرایط وخیم این سازمان بهبود پیدا کرد اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه برنامه تحولی در هیچ سازمانی رقم نمی خورد مگر با تغییر، گفت: تغییر، گفتمان دولت است که سالم سازی و ارتقای شفافیت را به دنبال دارد.

سازمان

 وی با بیان اینکه در جبران این عقب ماندگی به شما نیروهای جوان، تحصیل کرده و پرانرژی امید دارم، افزود: باید با خودباوری و انسجام درون سازمانی بتوانیم آینده روشنی را از امروز برای فردایی بهتر رقم بزنیم.

دکتراسلام پناه، نیروهای متخصص و جوان را سرمایه های اصلی این سازمان دانست و یادآور شد: این سازمان باید به دست شما حفظ شود و ارتقا یابد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه امروزه از ظرفیت هیات علمی دانشگاهی برای  بخش های مدیریتی در این سازمان بهره مند هستیم، گفت: نیروهای جوان و مستعد در کنار افراد علمی و فرهیخته دانشگاهی می توانند رشد کنند و در آینده نزدیک در پستهای مختلف مدیریتی به فعالیت خود ادامه دهند.
دبیر شورای عالی استاندارد  قدرت را مبتنی بر توانمندسازی دانست و گفت: این سازمان با قدمت ۱۰۰ ساله دارای تمدن و پیشینه غنی است که آینده آن به دست جوانان رقم می خورد.
وی خطاب به نمایندگان همکاران استانی، افزود: در دوره تحولی با توانمندسازی، خودآگاهی، افزایش مهارت و کسب مهارت‌های لازم برای رشد و تعالی سازمان خود با غیرت و تعصب بهره وری را افزایش دهید.
دبیر شورای عالی استاندارد در ادامه گفت: از بدنه این سازمان نبودم اما بیشتر از آنان که خود را وابسته به این سازمان می دانستند، برای رفاه، معیشت کارکنان و ارتقای جایگاه سازمان تلاش کردم.
وی با تاکید بر ارتقای کیفیت کاری در سازمان استاندارد از اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت های فناورانه در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: نگاهم به همه افراد در هر نقطه کشور یکسان است و هیچ تفاوتی قائل نیستم.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تا سه ماه آینده تمام آزمایشگاهها و شرکت های بازرسی به درگاه امن متصل می شوند گفت: گواهی فعالیت آزمایشگاهی که به شبکه آزمایشگاهی کشور متصل نشود تعلیق و ابطال می شود.
دکتر اسلام پناه با ابراز خرسندی از اتفاقات بزرگی که در دوره تحولی در سازمان ملی استاندارد ایران رخ داده است، گفت: امیدوارم با همت شما جوانان شاهد اتفاقات بزرگتری در جهت رشد و تعالی این سازمان باشیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در پایان سخنان خود با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت این سازمان، گفت: این مسئولیت امانت سنگینی برعهده ماست و برای ادای حق از هیچ کوششی دریغ نخواهم داشت.
نمایندگان کارکنان ادارات کل استانی در فضایی صمیمی و دوستانه مسائل، مشکلات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با رئیس سازمان درمیان گذاشتند.
در پایان این نشست، بیانیه ای توسط اعضا صادر شد.
 حضور بر مزار شهید گمنام سازمان ملی استاندارد و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا پایان بخش این نشست بود.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۳۷۰