پیام رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد، در هفته دولت پیامی از دکتر مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منتشر شد.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
«مرحوم شهید آقای رجایی و مرحوم شهید آقای باهنر حقیقتاً دو نمونۀ برجسته از یاران انقلاب و امام‌ره بودند»
                                                                                                                                                                                           مقام معظّم رهبری‌دامَت توفیقاتُه

حضرت امام خمینی‌ره و حضرت آیت‌اللّه العظمی امام خامنه‌ای‌زیدعزُّه، پس از شهادت دو چهرۀ نورانی انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر‌رَحِمَهُ اللّه بارها و بارها یاد و خاطرۀ آنان را گرامی داشتند و آنها را به عنوان دو «اسوه»، «الگو»، و «کتاب‌هایی از معنا» ستودند و رمز جاودانگی ایشان را برشمردند.
مهم‌ترین ویژگی‌های این دو اسطورۀ انقلاب اسلامی از دیدگاه امامَین انقلاب اسلامی که ما را دائماً فرامی‌خوانند تا به آن دو عنصرِ خدمتگزارِ فراموش‌نشدنی تأسّی کنیم؛ ایمان قدرتمند آنان به مکتب متعالی اسلام، استقامت ایشان در راه خداوند متعال، دل‌سپردگی بلکه سرسپردگی آنها به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، پای‌بندیِ بی‌اغماض ایشان به اصول و مبانی ارزشیِ انقلاب اسلامی، عشق به عدالت، حقارت مقام و مَنصب در نزد آنان ناشی از رجحان شخصیت و ایمانشان، ایثار و اخلاص، پُر کاری و تلاش مؤمنانه، رشادت و مجاهدت، دلسوزی و فداکاری، ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی و «مردمی بودن» بوده است. و همین خصایص بود که در دولت خدمتگزار آنان تجلِّی و بسط می‌یافت و دولتی در تراز انقلاب کبیر اسلامی پدید می‌آورد. 
و ما مفتخریم که در دولتی کمر همّت به خدمت بسته‌ایم که بر تارک آن، شعار و اندیشۀ «مردمی بودن» و اقتداء به «نمادهای دولتمردان جمهوری اسلامی» نشسته است و از قضا همین التزام به چنین تفکّر والایی است که ما را متعهّد می‌کند تا علاوه بر اهتمام برای تخلّق به اخلاق‌ها و مَنِش‌های آن دو اسطورۀ انقلاب اسلامی، سر سوزنی پا را از راه و روشِ ارزشیِ «از مردم، با مردم و برای مردم» بودن بیرون نگذاریم. 
اینجانب ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان والامقام، دو یار و رفیق اعلی، شهید محمّد علی رجایی و شهید محمّد جواد باهنر و تهنیت هفتۀ دولت و روز کارمند، خداوند بزرگ را می‌خوانم تا علوّ درجات را نصیب آن دو شهیدِ شاهد سازد و ما را رهروانی صادق برای آنان و خادمانی لایق برای آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی قرار دهد. آمین یا ربَّ العالمین.
مهدی اسلام‌پناه

 

دستاوردها

۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۲۱۵