منتخبان استاندارد، افتخار آفرینان صنعت و تجارت کشور هستند

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار چهره به چهره و صمیمی با واحدهای منتخب نمونه تولیدی، خدماتی، نهادهای ارزیابی انطباق و دبیران تدوین استاندارد،گفت: شما منتخبان افتخار بزرگی برای صنعت و عاملی برای توسعه اقتصادی کشور هستید.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای این دیدار، حملات وحشیانه رژیم صهیونیسم و قتل عام کودکان، زنان و مردان بی دفاع را محکوم کرد.

دکتر مهدی اسلام پناه در این نشست صمیمی که پیش از ظهر امروز( پنج شنبه 20 مهر ) در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، از همه صنعتگران نمونه که برای تحقق شعار سال و رشد تولید کیفی تلاش کردند، قدردانی کرد و گفت: امروزه نگاه دنیا به کشورمان متفاوت شده است و این را مدیون تلاش شما فرماندهان جنگ اقتصادی هستیم.

دکتر اسلام پناه با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد با حضور مقامات عالی رتبه کشوری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی اظهار داشت: تلاش همه شما و همکارانتان را ارج می نهیم.
در این نشست مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی برتر روز جهانی استاندارد 1402 با تقدیر از شیوه ارزیابی و انتخاب واحدهای نمونه اذعان داشتند: نوآوری و خلاقیت در فرآیند انتخاب واحدهای نمونه و حضور میدانی مدیران و مسئولان برای ارزیابی روشی خلاقانه و بیانگر سلامت این سازمان در دوره تحولی است.


۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۰
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۲۴۳
Loading