اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان جایزه ملی کیفیت ایران

به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران می رساند، ثبت نام تا تاریخ 30/فروردین/1403 تمدید شد. این اقدام با توجه به درخواست­های مکرر واحدهای متقاضی دریافت جایزه و متقاضیان ارزیابی و تدریس در آن انجام شده است.  

شایان ذکر است ثبت نام از واحدهای متقاضی جایزه و ارزیابان و مدرسان از اسفند ماه 1402 آغاز شده و در حال انجام است.   برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران توسط سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی تعیین و اعطای جایزه ملی کیفیت ایران و پژوهشگاه استاندارد به عنوان مجری انحصاری جایزه ملی کیفیت ایران، با هدف بهبود کیفیت تولیدات و خدمات، فراهم نمودن بستر رشد و تعالی برای تلاشگران عرصه کیفیت کشور، جاری نمودن فرهنگ کیفیت در کشور و توجه به اخلاق و معنویت بر اساس توصیه‌های دین مبین اسلام، بر اساس مدل کیفیت جهان اسلام، در دستور کار قرار گرفته است.

امکان حضور و ثبت نام برای کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی اعم از خصوصی، دولتی و نهادها در ابعاد اقتصادی بزرگ، متوسط و کوچک، در سه سطح تندیس، اشتهار و اهتمام فراهم می­باشد.

امکان ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی از طریق وب سایت جایزه به آدرس quality.inso.gov.ir فراهم می باشد.

همکاران دبیرخانه اجرایی جایزه  مستقر در پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت پژوهشگاه استاندارد با شماره­های تماس ۳۲۸۶۱۲۱۹-۰۲۶ و 32803892-026 و 32861217-026 پاسخگوی سوالات و ابهامات احتمالی می باشند. 


02
01

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۴۸
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۱۱۸