بازدید ریاست محترم سازمان ملی استاندارد ایران از پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت پژوهشگاه استاندارد

جناب آقای دکتر مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در اولین روز اردیبهشت ماه 1403  در پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت حاضر شدند و ضمن بازدید از این پژوهشکده از نزدیک با کارکنان گفتگو کردند.

ایشان در جمع مدیران این پژوهشکده ضمن اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی و دستاوردهای حاصل از آن برای رشد تولید کشور، بر نقش پژوهشگاه استاندارد به عنوان بازوی پژوهشی و علمی سازمان ملی استاندارد ایران تاکید نمودند. آقای دکتر اسلام پناه فرمودند تحول بدون توجه به پژوهش و توسعه معنی ندارد و یکی از اصول تحول سازمان توجه به پژوهش می باشد.

در این نشست رئیس و مدیران پژوهشکده، موفقیت در ارزیابی همترازی را به رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تبریک گفتند و ضمن ارائه عملکرد پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت در سال 1402 و برنامه های عملیاتی سال 1403 ، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای اهداف تبیین شده در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران بیان داشتند. در ادامه ریاست محترم سازمان ملی استاندارد رهنمودهای سازنده ای را در مورد اصلاح چشم انداز و ماموریت های پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت ارائه نمودند. 

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۵
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۱۱۰