راه اندازی پژوهشگاه منطقه ای و تخصصی استاندارد در قزوین

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اظهارداشت: آمادگی داریم تا پژوهشگاه منطقه ای و تخصصی استاندارد را در قزوین راه اندازی کنیم و با تامین تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برخی خدمات کشوری را در این مرکز انجام دهیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه به منظور بازدید از چند واحد تولیدی دارای نشان استاندارد، دیدار با کارکنان اداره کل و همچنین بازدید و بررسی روند پیشرفت ساختمان در حال تکمیل اداره کل استاندارد قزوین، روز چهارشنبه 20/02/96 به این استان سفر کرد.
پیروزبخت در دیدار با فریدون همتی، استاندار قزوین از حمایت ها و تلاش ایشان برای رونق تولید و توسعه صادرات در این استان قدردانی کرد.
وی اظهارداشت: آمادگی داریم تا پژوهشگاه منطقه ای و تخصصی استاندارد را در قزوین راه اندازی کنیم و با تامین تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برخی خدمات کشوری را در این مرکز انجام دهیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد بیان کرد: ۱۰ ساختمان نیمه تمام در مراکز استان ها داریم که با تزریق اعتبارات ملی تاکنون شش ساختمان را به مرحله بهره برداری رسانده ایم که ساختمان جدید استاندارد قزوین از جمله آنهاست.
وی اظهارداشت: آمادگی داریم تا پژوهشگاه منطقه ای و تخصصی استاندارد را در قزوین راه اندازی کنیم و با تامین تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برخی خدمات کشوری را در این مرکز انجام دهیم.
پیروزبخت گفت: قزوین ظرفیت آن را دارد که به عنوان پژوهشگاه تخصصی فعالیت کند و در صورت افتتاح ساختمان جدید استاندارد، بنای قبلی می تواند به پژوهشگاه تبدیل شود.
استاندار قزوین در این نشست مساعدت خود را برای تکمیل و تجهیز ساختمان اداره کل استاندارد استان اعلام داشت.
در ادامه این سفر، نیره پیروزبخت، از ساختمان در حال احداث اداره کل استاندارد استان قزوین بازدید کرد.
گفتنی است : این ساختمان با 4 هزار و 700 متر مربع زیربنا در سه بخش اداری ، آزمایشگاهی و سالن آمفی تئاتر در حال احداث است و در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری خواهد رسید.
بازدید از واحدهای تولیدی سپهر الکتریک ، نستله و دنون از دیگر برنامه های این سفر است.
 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۴۱
0E32A3F9-1D90-4C12-9778-A77000034456 |
تعداد بازدید : ۶۴۰