نشست صمیمانه رئیس پژوهشگاه استاندارد با کارکنان

نشست صمیمانه حسن سرشتی رئیس پژوهشگاه استاندارد با پرسنل پژوهشگاه چهارشنبه 96/02/06 در سالن شهید صفاریان برگزار شد.
نشست صمیمانه حسن سرشتی رئیس پژوهشگاه استاندارد با پرسنل پژوهشگاه چهارشنبه 96/02/06 در سالن شهید صفاریان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، سرشتی در ابتدا ضمن خیرمقدم به همکاران و تبریک سال نو، گزارش عملکرد مالی پژوهشگاه در نیمه دوم سال 95 و چالش های موجود و برنامه های آتی پژوهشگاه را برای حاضرین در جلسه ارائه نمود.
ایشان ضمن ابراز امیدواری به چشم انداز حال و آینده پژوهشگاه از انعقاد تفاهم نامه با مرکز تائید صلاحیت، مرکز اندازه شناسی و همچنین مراکز استان ها خبر داد. وی همچنین از راه اندازی دفاتر منطقه ای پژوهشگاه در 9 مرکز استان که اولین آن مربوط به مرکز تبریز است خبر داد و گفت: این دفاتر در هشت مرکز دیگر طی سال جاری افتتاح خواهد شد.
سرشتی با بیان اینکه زمینه تعامل بسیار خوبی بین بخش های مختلف سازمان و پژهشگاه استاندارد وجود دارد، تدوین شیوه نامه داخلی پژوهشگاه به منظور درآمدزایی بیشتر را مطرح کرد و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با ارتباطات و تعاملات بیشتر با اتحادیه ها و بخش های خصوصی بتوان گام های موثری در جهت کسب درآمد پژوهشگاه از طریق انعقاد تفاهم نامه های فی مابین سازمان و پژوهشگاه برداشت.
رئیس پژوهشگاه استاندارد گفت: طی ابلاغی از وزارت علوم مقرر گردیده است که دو واحد درسی استانداردسازی به مواد درسی دانشجویان در مقاطع مختلف دانشگاه اضافه گردد که در حال حاضر مواد درسی آن با کمک کارشناسان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه استاندارد در حال بررسی و تدوین می باشد که نسخه اول آن تا شهریور ماه آماده خواهد شد. وی افزود الحاق دانشگاه جامع علمی کاربردی و کتابخانه سازمان به پژوهشگاه و تاسیس دفتر آنالیز ریسک، آزمایشگاه مرکزی و دبیرخانه کمیته عضویت در مجامع ملی و بین المللی از دیگر فعالیت هایی است که اخیرا انجام شده است. 
در پایان نشست دکتر سرشتی از مدیران اسبق پژوهشکده ها با تقدیم لوح یادبود، تجلیل و تقدیر و تشکر بعمل آورده و با حکم ابلاغ، مدیران جدید حوزه ستادی و پژوهشکده ها را معرفی کردند.
نشست صمیمانه رئیس پژوهشگاه استاندارد با کارکنان نشست صمیمانه رئیس پژوهشگاه استاندارد با کارکنان

نشست صمیمانه رئیس پژوهشگاه استاندارد با کارکنان نشست صمیمانه رئیس پژوهشگاه استاندارد با کارکنان

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۲۷
A743E521-0293-4780-9E87-A761018AB5CA |
تعداد بازدید : ۵۹۳