دیدار نوروزی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همکاران سازمان و پژوهشگاه استاندارد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار نوروزی امروز، سه شنبه 15 فروردین با همکاران بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکید کرد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار نوروزی امروز، سه شنبه 15 فروردین با همکاران بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکید کرد.
نیره پیروزبخت، در این مراسم با تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی گفت: نو شدن زمین، تکرار پذیری و  رویش دوباره از جمله ویژگی های بهار است که همه ما انسانها باید از این ویژگی ها برای نو شدن افکار و اندیشه درونی خود درس بگیریم.
وی با اشاره به شعار امسال، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی منطقی، امسال را اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نامگذاری کردند و همه دستگاهها را به تنظیم برنامه های امسال با توجه به این شعار مکلف شدند.
پیروزبخت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود در ابتدای سال بر واردات و صادرات تاکید داشتند افزود: در سال جدید لازم است بر صادرات کالای باکیفیت، واردات کالای مرغوب و تولید خوب در کشور تمرکز و دقت نظر داشته باشیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه اهتمام همه مسئولان و دولتمردان در سال جدید تحقق شعار رهبری است خاطرنشان کرد: سازمان ملی استاندارد ایران یکی از سازمانهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده و امسال نیز با برنامه ریزی دقیق توجه ویژه ای به تولید و به تبع آن اشتغال خواهیم داشت.
منبع خبر: پرتال سازمان ملی استاندارد ایران
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵
0DC8D547-5A0F-4C5B-B2B7-A74B0100FB55 |
تعداد بازدید : ۸۰۵