با حکم رییس جمهور، نیره پیروزبخت برای 3 سال دیگر رییس سازمان ملی استاندارد ایران شد.

در یکصدو نهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد و سومین اجلاسیه این شورا در دولت تدبیر و امید، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، حکم انتصاب نیره پیروزبخت که به امضای دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، رسیده بود را به رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعطا کرد.
در یکصدو نهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد و سومین اجلاسیه این شورا در دولت تدبیر و امید ، اسحاق جهانگیری ، معاون اول ، حکم انتصاب نیره پیروزبخت که به امضای دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، رسیده بود را به رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعطا کرد.
در این اجلاسیه علاوه بر معاون اول رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، صنعت، معدن وتجارت، علوم و تحقیقات، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از نمایندگان سایر اعضای شورا حضور داشتند.
شورای عالی استاندارد در این نشست برخی پیشنهادهای سازمان ملی استاندارد ایران را مانند اجرای اجباری استاندارد 9 محصول از جمله زعفران و چای معطر تصویب کردند. تصویب کلیات اعطای نشان برای محصولات دانش بنیان برابر با فرآیند پیشنهادی سازمان ملی استاندارد ایران برای صدور گواهی محصول انطباق و اعطای این نشان از دیگر مصوبات شورا بود.

 

 

منبع خبر: پرتال سازمان ملی استاندارد ایران



 
  
  
  
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۱۸
DDBC5951-A53D-444E-BEA4-A7330156F6F1 |
تعداد بازدید : ۶۴۳