گردهمایی سراسری مدیران ارشد استانی و ستادی سازمان ملی استاندارد و پژوهشگاه استاندارد برگزار گردید.

گردهمایی سراسری مدیران ارشد استانی و ستادی سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد در روزهای شنبه و یکشنبه 14و95/12/15 در محل سالن صفاریان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، گردهمایی سراسری مدیران ارشد استانی و ستادی سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد در روزهای شنبه و یکشنبه 14و95/12/15 در محل سالن صفاریان برگزار گردید.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست آموزشی و هم اندیشی بر رویکرد فرآیندی در فعالیت های جدید و هماهنگی و همکاری بین سه بخش ستاد، پژوهشگاه و ادارت کل استانی تاکید کرد.  وی اظهار داشت، در پژوهشگاه استاندارد جهت گیری های خوبی صورت گرفته و لازم است با استقرار روش های نوین به دنبال تعیین ماهیت ها باشیم.
در این گردهمایی حسن سرشتی رییس پژوهشگاه استاندارد در خصوص لزوم تعامل و توسعه همکاری های علمی پژوهشی بین ادارات کل استاندارد کشور و پژوهشگاه استاندارد مطالبی را بیان کرد. در ادامه انوشه رحمانی رییس پژوهشکده سیستم های مدیریت کیفیت و بازرسی پژوهشگاه به ارائه مطالب آموزشی در خصوص آزمون مهارت پرداخت.
در حاشیه نشست آموزشی و هم اندیشی مدیران کل استانی و ستادی سازمان ملی استاندارد، وزنه کیلوگرم کالیبره شده ایران رونمایی شد. خسرو معدنی پور، رئیس مرکز اندازه شناسی با بیان اینکه برای نخستین بار پس از 43 سال، کیلوگرم ایران برای کالیبراسیون و مشخص شدن درصد خطا به سازمان جهانی اندازه شناسی در پاریس فرستاده شده بود، به مقایسه جایگاه اندازه شناسی ایران با دیگر کشورهای منطقه پرداخت. 
وی، یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه اقتصادی کشور را مبانی اندازه شناسی دانست و به معرفی و اهمیت آزمایشگاه های موجود در سازمان ملی استاندارد ایران پرداخت.
معدنی پور افزود: به این ترتیب امکان ردیابی وزنه کیلوگرم معیار ایران با وزنه معیار سازمان جهانی اندازه شناسی به وجود آمد.
به گزارش دفتر آموزش و ترویج استاندارد، در حاشیه نشست آموزشی و هم اندیشی مدیران کل ستادی واستانی، ادارات کل استاندارد استان های کشور، برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی و کالاهای ترویجی خود را معرفی کردند.
در این گردهمایی دو روزه، معاونان سازمان ملی استاندارد ایران، مطالب خود را درخصوص ارزیابی کیفیت، تدوین و آموزش، نظارت بر اجرای استاندارد و نسخه اولیه برنامه پنج ساله سازمان ارائه نموده و پاسخگوی پرسش های مدیران ستادی و استانی بودند.



۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲
F4BD917D-CCDE-45A8-ADA9-A72D00F525AD |
تعداد بازدید : ۵۰۰