حلقه همیاران استاندارد در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل می شود

صبح روز سه شنبه 29 اردیبهشت 1395، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری از پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد.
صبح روز سه شنبه 29 اردیبهشت 1395، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری از پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، حسین قدیانی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ضمن برگزاری نشست با رئیس، مشاوران، معاونان و مدیران پژوهشگاه استاندارد از این پژوهشگاه بازدید کرد.
رئیس پژوهشگاه استاندارد این نشست را در راستای آشنایی و فراهم نمودن مقدمات همکاری با سازمان بسیج مستضعفین کشور دانست و عنوان کرد: نشست با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مقدمه امضای تفاهم نامه همکاری متقابل بین سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان بسیج مستضعفین است. 
جهانبخش سنجابی شیرازی در این نشست با اشاره به توانمندی و ظرفیت های بالای سازمان بسیج در این خصوص گفت:نظام استانداردسازی کشور در حال تحول است و این تحول در اجرای بند 3 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و در راستای تحقق بند 8 و 24 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می باشد. ایشان ضمن تبیین ابعاد تحول و چگونگی شکل گیری خانه کیفیت جمهوری اسلامی ایران، افزود: از توان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری می توان در حوزه های مختلف استانداردسازی بهره برد و با گسترش همکاری های دو طرفه، حلقه همیاران استاندارد در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل می شود.
حسین قدیانی نیز در این بازدیدضمن اعلام آمادگی برای همکاری و مشارکت؛  بسیج را در خدمت جامعه و نظام دانست و ضمن تشریح اقدامات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری  افزود: بسیج به علت حضور گسترده در تمامی مراکز علمی، اصناف، محلات و ... می تواند سازمان ها را برای نیل به اهدافشان یاری دهد.
این نشست با حضور مدعوین در دفتر رئیس سازمان ملی استاندارد و تبادل نظر و گفتگو در خصوص نحوه آغاز و گسترش همکاری بین دو سازمان پایان یافت

 


 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹
873E0A19-2A88-4F44-850C-A609014C26A3 |
تعداد بازدید : ۵۲۴