اولین همایش "تحول نظام استاندارد سازی کشور" برگزار شد

صبح امروز، یک شنبه 26 اردیبهشت 1395 نخستین همایش ملی "تحول نظام استانداردسازی کشور" در سالن شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد برگزار شد.
صبح امروز، یک شنبه 26 اردیبهشت 1395 نخستین همایش ملی "تحول نظام استانداردسازی کشور"  در سالن شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، نخستین همایش ارزیابی – آموزشی "تحول نظام استانداردسازی کشور" در کرج برگزار شد. این دوره با تدریس جهانبخش سنجابی شیرازی، دبیر ستاد تحول نظام استاندارد سازی کشور تحت عناوین: تبیین و تعریف انواع مدل های تغییر سازمانی با تمرکز بر مدلADKAR ، مبانی تحول در سازمان ملی استاندارد ایران، مفاهیم و مبانی برنامه ریزی در نظام آرمانی، تببین و تشریح مبانی آینده پژوهی و سناریونگاری، نقشه راه و مبانی تدوین سند تحول نظام استانداردسازی، اصول مدیریت و برنامه ریزی آرمانی و هدفمند و روش شناسی سیاست کلی و سیاست نویسی در نظام های حاکمیتی، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی و تغییر مولفه های فرهنگی لازم و مدلی برای تدوین استراتژی و سیاست کلی برنامه استراتژیک چشم انداز 20 ساله نظام برگزار شد.
جهانبخش سنجابی در حاشیه این همایش که با حضور 160 تن از کارشناسان و مدیران استانی و ستادی سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد برگزار شد، گفت: تحول نظام استاندارد سازی کشور از سال 1393 کلید خورد و تا امروز مرحله آماده سازی فضا برای انجام تحول در دستور کار قرار داشت و اکنون با پیگیری تسری طرح تحول به استان ها به دنبال انتخاب و تربیت همیاران تحول نظام استاندارد سازی در قالب یک تیم هستیم.
سنجابی از گزینش سی نفر از 160 نفر شرکت کننده در همایش امروز، بر اساس آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی خبر داد و افزود: پس از بررسی نمرات آزمون کتبی از افرادی که حداقل نمره قابل قبول را کسب کرده اند مصاحبه شفاهی به عمل خواهد آمد و برگزیدگان دو آزمون کتبی و شفاهی به عنوان همیاران طرح تحول استاندارد سازی شروع به کار خواهند کرد.

  

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۵۰
923420EF-9ABB-4946-8EF1-A6080099EBCD |
تعداد بازدید : ۵۳۰