رییس پژوهشکده برق، مکانیک وساختمان خبر داد: گسترش همکاری با نهادهای پژوهشی با هدف هم افزایی تلاش های پژوهشی

نشست مشترک پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان با پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در پژوهشگاه استاندارد، برگزار شد.

نشست مشترک پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان با پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در پژوهشگاه استاندارد، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، بهزاد سعیدی رضوی از تعاملات گسترده پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان پژوهشگاه استاندارد با نهادهای معتبر پژوهشی ملی و بین المللی خبر داد و گفت: در رویکرد نوین فعالیت های پژوهشی و به منظور ارتقا سطح همکاری با مراجع پژوهشی ملی و فراملی، نشست مشترک بین پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان و پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله برگزار شد.
سعیدی رضوی، با تشریح رویکرد نوین نظام تصمیم گیری فعالیت های پژوهشی در پژوهشگاه استاندارد گفت: در رویکرد جدید معاونت پژوهشی و نظام تصمیم گیری فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه استاندارد، تبادل دانش و استفاده از ظرفیت و توانمندی مراجع تحقیقاتی و علمی در سراسر کشور، مورد توجه قرار گرفته است، بر همین اساس پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان تعاملات و تماس های خود را با سایر نهادهای پژوهشی افزایش داده و به دنبال هم افزایی تلاش های پژوهشی در قالب همکاری متقابل با این نهادها است.
سعیدی رضوی بهره مندی از ظرفیت های طرف مقابل را  منوط به نیاز سنجی و شناخت کامل دو مجموعه از یکدیگر دانست و افزود: طی نشست مشترک  با  رییس و معاونان پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، توانمندی و پتانسیل های این پژوهشکده مورد بازدید قرار گرفت و ظرفیت های تجهیزاتی و علمی پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان به طرف مقابل عرضه شد.


۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۵۳
345B56FA-B2F8-44A5-8418-A5F2016085E7 |
تعداد بازدید : ۴۷۳