معاون پژوهشی: پژوهشگاه استاندارد با علم و فناوری روز در فراگرد استانداردسازی کشور ایفای نقش خواهد کرد.

سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه استاندارد، در جلسه مشترک با مدیرعامل و مسئول برنامه ریزی شرکت MRU آلمان، از به کارگیری علم و فناوری روز، برای حضور در فراگرد نوین استاندارد سازی خبر داد.
سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه استاندارد، روز شنبه 1394/06/28 در جلسه مشترک با مدیرعامل و مسئول برنامه ریزی شرکت MRU آلمان، از به کارگیری علم و فناوری روز، برای حضور در فراگرد نوین استاندارد سازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، مریم قبادی دانا، سرپرست معاون پژوهشی پژوهشگاه استاندارد، از جلسه مشترک مدیران پژوهشگاه استاندارد با مدیر عامل و مسئول برنامه ریزی شرکت MRU آلمان، به منظور انتقال تکنولوژی و گسترش همکاری خبر داد و گفت: پژوهشگاه استاندارد با تجهیز خود به علم و فناوری نوین جهانی، به عنوان مرجع تخصصی آزمون و پژوهش های استانداردسازی کشور در فراگرد استاندارد سازی ایفای نقش می کند.
قبادی دانا از حضور آقای Ewrin Hintz، مدیر عامل و آقای Cardos Wolf، مسئول برنامه ریزی شرکت MRU آلمان، در این نشست خبر داد و افزود: در این جلسه دو طرف به تبادل نظر و بحث در خصوص انتقال فناوری و گسترش همکاری پرداختند.
معاون پژوهشی پژوهشگاه استاندارد، احداث و تجهیز آزمایشگاه های مرجع، همکاری در حوزه انتقال دانش، راه اندازی دستگاه های آزمون جدید و تعمیر دستگاه های قدیمی را از محورهای بحث شده در این جلسه برشمرد و عنوان کرد: مباحث مطرح شده در این جلسه پس از طی مراحل لازم و نبود منع قانونی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک و تعامل دوطرفه در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.
دانا از عزم جدی تیم راهبری پژوهشگاه استاندارد برای ارتقا و اعتلای استانداردسازی در کشور خبر داد و افزود: با حمایت و پیگیری های رییس محترم سازمان ملی استاندارد ایران و با درنظر گرفتن نیاز کشور به علوم و فناوری های نوین استاندارد سازی، از تمامی ظرفیت ها و منابع موجود و در دسترس برای ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات در کشور استفاده خواهد شد.

سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه استاندارد با مدیرعامل شرکت MRUدیدار

سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه استاندارد با مدیرعامل شرکت MRUدیدار

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵
41536362-405F-48C0-8328-A51901067C3E |
تعداد بازدید : ۷۲۶