جهانبخش سنجابی: تعامل پژوهشگاه با بخش های مختلف سازمان ملی استاندارد ایران باعث هم افزایی اقدامات مثبت در سازمان می شود.

رئیس پژوهشگاه استاندارد در دیدار با معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران تعامل و هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد را باعث هم افزایی تاثیرات مثبت اقدامات بخش های مختلف دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، جهانبخش سنجابی در دیدار با معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران تعامل و هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد را باعث هم افزایی تاثیرات مثبت اقدامات بخش های مختلف دانست.
سنجابی از طی طریق پژوهشگاه استاندارد در مرز منطقی بین استقلال و وابستگی به سازمان خبر داد و افزود: برای رسیدن به اهداف سازمانی، حرکت در مسیر تعالی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (بند 30 سیاستهای برنامه ششم توسعه و بند 24 سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری) می باید از تمام ظرفیت و توان سازمانی بهره گرفت.
جهانبخش سنجابی ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت منابع در پژوهشگاه را جزو اولویت ها برشمرد و افزود: برای اجرای طرح تحول نظام استاندارد سازی، هماهنگی بیش از پیش بین سازمان و پژوهشگاه امری ضروری می باشد.
یونس الستی، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار از نگاه حمایتی سازمان نسبت به پژوهشگاه استاندارد خبر داد و بر پرهیز از موازی کاری، تعامل بودجه ای سازنده، تسهیم اطلاعات و منابع و بهره گیری از ظرفیت های متقابل تاکید نمود.
دیدار جهانبخش سنجابی با یونس الستی     دیدار جهانبخش سنجابی با یونس الستی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸
60A9FA59-FFE0-47EB-908D-A50701305D24 |
تعداد بازدید : ۵۴۵