رضا سیف الهی: سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به گذشته توسعه کمی و کیفی فراوان دارد.

دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی به همراه هیاتی با دعوت رئیس پژوهشگاه استاندارد، ضمن تبادل نظر دوجانبه با مدیران پژوهشگاه از مجموعه آزمایشگاه ها و پژوهشکده های مختلف پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد.
رضا سیف الهی، معاون سیاسی – اجتماعی شورای عالی امنیت ملی صبح دیروز، یک شنبه 1394/06/15، از پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی – اجتماعی شورای عالی امنیت ملی به همراه هیاتی با دعوت رئیس پژوهشگاه استاندارد، ضمن تبادل نظر دوجانبه با مدیران پژوهشگاه از مجموعه آزمایشگاه ها و پژوهشکده های مختلف پژوهشگاه استاندارد بازدید کرد.
این بازدید که با استقبال رسمی هیات رییسه پژوهشگاه آغاز شد، جهت آشنایی با توانمندی و ظرفیت های پژوهشی پژوهشگاه استاندارد صورت گرفت.
جهانبخش سنجابی، رئیس پژوهشگاه استاندارد در این دیدار با تشریح اهمیت بازشناساندن موضوعات مربوط به استاندارسازی به جامعه گفت: پژوهشگاه استاندارد به عنوان پیش قراول استقرار نظام نوین استاندارد سازی در کشور، نقش طراح و برنامه ریز را برای تدوین سند جامع و نقشه راه تحول استاندارد سازی در کشور ایفا می کند، از این رو وظیفه شناساساندن و آشنا نمودن مقامات کشوری و تشریح گام های برداشته شده در این مسیر برای جلب حمایت و استفاده از نقطه نظرات ایشان امری ضروری است.
سنجابی در بین مدیران و روسای پژوهشکده های پژوهشگاه استاندارد ضمن تبیین وظایف و رسالت های ماهوی پژوهشگاه ، توضیحات کلی درباره اهم اقدامات پژوهشگاه استاندارد به رضا سیف الهی، معاون سیاسی – اجتماعی شورای عالی امنیت ملی ارایه داد که در ادامه با توضیحات روسای پژوهشکده های چهارگانه پژوهشگاه استاندارد، موجبات آشنایی اجمالی سیف الهی با پژوهشگاه فراهم شد.
در ادامه این دیدار معاون سیاسی – اجتماعی شورای عالی امنیت ملی ضمن بازدید از پژوهشکده شیمی و پتروشیمی و پژوهشکده صنایع غذایی و کشاورزی توضیحات تکمیلی کارشناسان و اعضا هیات علمی گروه های پژوهشی پژوهشگاه استاندارد را شنید.
این دیدار با جلسه مشترک هیات میهمان از شورای عالی امنیت ملی با ریاست، معاونین و مدیران سازمان ملی استاندارد ادامه یافت که رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جلسه با تشریح ساختار و تاریخچه سازمان ملی استاندارد ایران از اقدامات و فعالیت های ملی و بین المللی این سازمان سخن گفت.  
سیف الهی نیز در این دیدار ضمن بیان آیاتی از کلام الله مجید و تبیین نقش سازمان ملی استاندارد در افق آموزه های دینی و فقهی به عنوان میزان در حوزه تولید محصولات، از مرجع بودن سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه استاندارد سازی کشور سخن گفت و با تاکید بر نقش کلیدی سازمان ملی استاندارد در القای حس امنیت به جامعه افزود: شنیدن حرف آخر از زبان سازمان ملی استاندارد، هم از نظر حسی و هم از نظر ذهنی حس آرامش و امنیت به جامعه و مردم می دهد.
سیف الهی از ارتقا و توسعه کمی و کیفی سازمان ملی استاندارد ایران در مقایسه با زمان  بازدید قبلی سخن راند و در بین خبرنگاران از نگاه حمایتی دولت تدبیر و امید به سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد.
در پایان جلسه مشترک هیات مدعو از شورای عالی امنیت ملی با ریاست، معاونین و مدیران سازمان ملی استاندارد ایران، علی اباذری، معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان به نیابت از مدیران و معاونین سازمان ملی استاندارد ایران، گزارشی از اقدامات این سازمان ارایه داد.


بازدید دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی از پژوهشگاه استاندارد       بازدید دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی از پژوهشگاه استاندارد

بازدید دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی از پژوهشگاه استاندارد        بازدید دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی از پژوهشگاه استاندارد

بازدید دکتر رضا سیف الهی معاون سیاسی اجتماعی شورای عالی امنیت ملی از پژوهشگاه استاندارد

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۵۶
8859D28A-10EA-4371-9AAA-A50C00EE1B6E |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۲