جهانبخش سنجابی: تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات، کاهش خطای انسانی و افزایش بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پژوهشگاه استاندارد در دیدار با معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران تعامل و هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان و پژوهشگاه استاندارد را باعث هم افزایی تاثیرات مثبت اقدامات بخش های مختلف دانست.
جهانبخش سنجابی تقویت زیر ساخت های پژوهشگاه استاندارد در حوزه فناوری اطلاعات را ضروری دانست و از اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص خبر داد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، رئیس پژوهشگاه استاندارد تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات را مقدمه کاهش خطای انسانی و افزایش بهره وری در سازمان دانست و گفت: استفاده از فناوری های نوین و ارتباطات رایانه ای در سازمان ها ضمن کاهش هزینه های سازمانی، افزایش بهره وری را به دنبال خواهد داشت.
سنجابی ارتباط سریع، حفاظت اطلاعات، ذخیره اطلاعات و صرفه جویی در مقیاس را از مزایای اتوماسیون اداری کارآمد دانست و گفت: اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران پژوهشگاه تاثیر بسزایی دارد و تعامل بین پژوهشگاه و سازمان را به نقطه مطلوب می رساند.
مصطفی رامندی، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر تحول و تغییر زیرساخت های کامپیوتری و اتوماسیون اداری سازمان، از برگزاری جلسات مشترک با دفتر فناوری اطلاعات و ارزیابی پژوهشگاه خبر داد و افزود: یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی با استفاده از سیستم رایانش ابری (Cloud Computing) را در سازمان ملی استاندارد در دستور کار خود قرار داده ایم.

دیدار رئیس پژوهشگاه استاندارد با رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی استاندارد     دیدار رئیس پژوهشگاه استاندارد با رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی استاندارد

 

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۵۲
2A38B956-70AB-4990-BA06-A507012EE25F |
تعداد بازدید : ۴۰۰