رییس پژوهشگاه استاندارد از تغییر نظام ارزیابی عملکرد در پژوهشگاه استاندارد خبر داد.

جهانبخش سنجابی از تغییر نظام ارزیابی عملکرد در پژوهشگاه استاندارد خبر داد.
یازدهمین جلسه کمیته تدوین برنامه راهبردی پژوهشگاه استاندارد صبح امروز در محل سالن اجتماعات پژوهشکده شیمی و پتروشیمی پژوهشگاه استاندارد برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد یازدهمین جلسه کمیته تدوین برنامه راهبردی پژوهشگاه استاندارد با حضور هیات رییسه پژوهشگاه استاندارد برگزار شد.
در این جلسه ابتدا روسای پژوهشکده های "برق، مکانیک و ساختمان"، "صنایع غذایی و کشاورزی"، " شیمی و پتروشیمی" و " سیستم های مدیریت کیفیت و بازرسی" به تشریح برنامه های راهبردی پژوهشکده های متبوع خود پرداختند.
رئیس پژوهشگاه استاندارد در این جلسه از حرکت پژوهشگاه در مسیر تحول جامع نظام استاندارد سازی خبر داد و گفت: در برنامه ریزی راهبردی پژوهشگاه استاندارد با تعریف اهداف کیفی کلان و راهبردهای اجرایی خرد از وضع موجود به سمت وضع مطلوب گام برمی داریم.
جهانبخش سنجابی از تغییر نظام ارزیابی عملکرد کارکنان و پژوهشکده های پژوهشگاه استاندارد مطابق سند راهبردی پژوهشگاه گفت و افزود: در تدوین سند راهبردی پژوهشگاه استاندارد با تعریف شاخص های جدید ارزیابی عملکرد و بر اساس مدیریت عملکرد از  طریق تفویض اختیارات به روسای پژوهشکده ها به دنبال رسیدن به مقصد مطلوب و حرکت در مسیر تعالی هستیم.

جهانبخش سنجابی شیرازی؛ رئیس پژوهشگاه استاندارد     یازدهمین جلسه کمیته تدوین برنامه راهبردی پژوهشگاه استاندارد
۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷
2B70400E-ECAC-4533-B6DB-A4FE01016E36 |
تعداد بازدید : ۵۴۴