برگزاری سمینار آموزشی استانداردهای جدید کاشی سرامیکی با همکاری پژوهشگاه استاندارد

سمینار آموزشی استانداردهای جدید کاشی سرامیکی با تدریس حمید سامانیان سرپرست گروه پژوهشی ساختمانی و معدنی در سالن هتل صفاییه شهر یزد برگزار گردید.
سمینار آموزشی استانداردهای جدید کاشی سرامیکی با تدریس حمید سامانیان سرپرست گروه پژوهشی ساختمانی و معدنی و با همکاری چند جانبه پژوهشگاه استاندارد، اداره کل استاندارد استان یزد، انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک، جامعه کنترل کیفیت یزد و شرکت آموزشی رهروان کیفیت محسن پارسیان، در روز چهارشنبه مورخ 1397/10/05 در سالن هتل صفاییه شهر یزد برگزار گردید که در این سمینار آموزشی حدود 80 نفر از کارشناسان واحدهای تولیدی مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک حضور داشتند.
در این دوره حمید سامانیان به شرح استانداردهای کاشی های ضداسید و تعیین مقاومت شیمیایی کاشی‌ها که اخیرا در سال 1397 به چاپ رسیده‌اند پرداخت و همچنین در خصوص برنامه‌های آینده تدوین استانداردهای کاشی‌های سرامیکی و زمینه‌های همکاری توضیحاتی ارایه داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشگاه استاندارد در این سمینار آموزشی محمد حسین ماجدی، مدیر کل استاندارد استان یزد ایراد سخنرانی و اظهار داشت که ظرفیت‌های استان یزد در خصوص صنایع کاشی و سرامیک می‌تواند زمینه های متعدد همکاری های پژوهشی بین اداره کل استاندارد استان یزد، پژوهشگاه استاندارد و واحدهای تولیدی را داشته باشد .

  
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
C689C21B-151F-4ED1-BE7E-A9CC0107C258 |
تعداد بازدید : ۷۱۴