برگزاری هفدمین نشست عادی از دور دوم هیات امنا پژوهشگاه استاندارد

سه شنبه 20 مهرماه 1400، هفدهمین نشست عادی از دور دوم هیات امنا پژوهشگاه با حضور ریاست سازمان ملی استاندارد، رییس پژوهشگاه، نماینده رئیس مرکز هیات‌های امناء و هیات‌های ممیز مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، جمعی از اعضای هیات علمی تراز اول دانشگاه‌های کشور به عنوان اعضای هیات امنا و رییس پژوهشگاه و با رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا برگزار گردید.
در ابتدای این نشست فرزانه انصاری رئیس پژوهشگاه استاندارد، ضمن ارایه گزارشی درخصوص اقدامات پژوهشگاه در اجرای مصوبات سنوات پیشین هیات امنا، اهم دستاوردهای پژوهشگاه در سال 1399 را به سمع حاضرین رساند. ایشان با اشاره به شرایط اقتصادی خاص کشور در این سال که با شرایط همه گیری کرونا و کاهش نمونه های ارسالی به پژوهشگاه استاندارد نیز همراه شده بود، به حفظ عملکرد و دستاوردهای پژوهشی و اجرایی پژوهشگاه استاندارد اشاره نموده، ارتقای عملکردی و افزایش درآمدی در این شرایط را حاصل تلاش، ابتکار و اهتمام مضاعف مجموعه پژوهشگاه دانست. سپس اعضا وارد دستور جلسه شده و پس از بحث و بررسی با نظرات اصلاحی اعضا، بیست و پنج موضوع پیشنهادی پس از اعمال نظرات و تغییرات مورد تاکید اعضا، به تصویب هیات امنا رسید. 
در پایان غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ضمن تشکر از اعضای محترم هیات امنا، از اقدامات پژوهشگاه در تحقق اهداف تقدیر نمود و بیاناتی را درخصوص اهمیت جایگاه پژوهشی پژوهشگاه، لزوم به روز رسانی آزمایشگاه های مرجع متناسب با نیاز جامعه و نیز لزوم تحول آفرینی پژوهش محور در کشور ایراد نمود. ایشان توجه بیشتر به مجموعه‌های پژوهشی و تحقیقاتی را برای تولید علم و خلق ثروت در کشورمان، ضرور دانست و کلید تحول فناورانه و ثروت آفرین را در توجه به فعالیت‌های پژوهشی مساله محور دانست.
۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۴۱۵
Loading