رئیس پژوهشگاه استاندارد از آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان قزوین بازدید کرد.

حسن سرشتی، رئیس پژوهشگاه استاندارد در روز یکشنبه مورخ 97/02/09 به اداره کل استاندارد استان قزوین سفر کرده و از بخش‌های مختلف بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشگاه استاندارد رئیس پژوهشگاه استاندارد و هیأت همراه، با سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزوین دیدار کردند .
در این دیدار ابتدا صارمی به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تعمیر و تجهیز ساختمان دفتر منطقه‌ای استان قزوین اشاره کرد و گفت : با توجه به استقرار دفتر منطقه‌ای، هدف از این دیدار بررسی روند بازسازی و تجهیز دفتر پژوهشگاه و نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.
سرشتی، تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های بازرسی فنی را از جمله فعالیت‌هایی عنوان کرد که می‌تواند در این دفتر منطقه‌ای انجام گیرد.
سرشتی و هیأت همراه پس از بازدید از آزمایشگاه‌های اداره کل از دفتر منطقه‌ای نیز بازدید بعمل آوردند. همچنین طی این سفر به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان قزوین، هم‌افزایی توانایی‌های فنی و همچنین اجرایی شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، سرشتی از آزمایشگاه همکار فارکوشیمی و بهداد نیز بازدید نموده و آمادگی پژوهشگاه استاندارد را در خصوص افزایش سطح کیفیت محصولات برای حضور کالاهای با کیفیت ایرانی در بازارهای جهانی اعلام نمود.

سفر رییس پژوهشگاه استاندارد به استان قزوین سفر رییس پژوهشگاه استاندارد به استان قزوین
سفر رییس پژوهشگاه استاندارد به استان قزوین سفر رییس پژوهشگاه استاندارد به استان قزوین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۴۲
E670A34E-C861-4E91-A17A-A8D300B8BCCF |
تعداد بازدید : ۷۳۲