اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری در روز شنبه مورخ 96/10/23 از ساعت 17 الی 19 در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری، همزمان به معرفی برندگان اولین دوره مسابقات صندلی اداری استاندارد SOCC و دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران - مبلمان منزل IFEC پرداخته‌شد.
پژوهشگاه استاندارد ایران با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران، دانشگاه علمی و کاربردی طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون و شرکت مهندسی نیکان کیفیت‌اندیش که از صلاحیت‌های فنی لازم در حوزه استانداردسازی محصول و فرآیندهای تولید و نیز سوابق حرفه‌ای در حوزه تدوین و اجرای استانداردهای ملی حوزه مبلمان و دکوراسیون برخورداراست، توانسته‌اند ساختاری قابل قبول برای برگزاری اولین دوره مسابقه صندلی اداری استاندارد را طرح‌ریزی کنند. ساختاری که طبعاً متناسب با روند توسعه کمی و کیفی رویکرد کیفیت در سال‌های آتی، توسعه و تکامل خواهد‌یافت.
هدف از برگزاری مسابقات صندلی اداری استاندارد که در رسته‌های صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی، صندلی اداری دسته تحریردار و مبل اداری برگزار شد و شرکت خوگر و شرکت نوین چرخ آسانرو حامیان برگزاری آن بودند؛ ایجاد زمینه رقابت سالم بین تولیدکنندگان صندلی اداری به منظور بهبود کیفیت بر اساس استانداردهای ملی محصول، مدیریت و همچنین زیبایی‌شناسی محصول از نگاه مشتری بوده است.
خوشبختانه مسابقه از سوی شرکت‌های تولیدکننده صندلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و طی رقابتی فشرده که بر اساس سرفصل‌های متعددی نظیر ویژگی‌های ظاهری و زیبایی‌شناختی محصول، خدمات واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه و آزمون‌های ابعادی و استحکام محصول انجام شد شرکت‌های اروند، آرام گستر، راحتیران، تیام، آرتمن، راشن، راینو نوین، شیزن، محک، داتیس و کامپی سیستم توانستند به ترتیب جوایزی را در رسته‌های مختلف از آن خود کنند. در همین مراسم از شرکت‌های خوگر و نوین چرخ آسانرو با اهدای لوح قدردانی شد.

اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

۲۶ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۱۷
1C875C2D-E709-415F-A052-A86A0090FBC6 |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳