انعقاد تفاهم نامه راه اندازی پژوهشگاه استاندارد منطقه ای شمال کشور در استان گلستان

در سفر یک روزه دکتر سرشتی و هیات همراه ایشان، پژوهشگاه استاندارد منطقه ای شمال کشور طی تفاهم نامه ای در گرگان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد: این پژوهشگاه به منظور تامین نیازهای سازمان ملی استاندارد و ادارات کل استاندارد این منطقه و مراکز تولیدی و خدماتی با تکیه بر محوریت شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی در اداره کل استاندارد گلستان راه اندازی شد.
سرشتی، رئیس پژوهشگاه استاندارد و هیات همراه امروز سه شنبه جهت بازدید از ساختمان قدیم اداره کل برای ایجاد و راه اندازی پژوهشگاه منطقه‌ای شمال کشور در گرگان حضور یافتند. وی در این بازدید با پیش قدم، رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان جهت تامین اعتبارات راه اندازی پژوهشگاه منطقه‌ای استاندارد شمال کشور در گرگان دیدار کرد. در این بازدید یک روزه تفاهم نامه ای فیمابین مهندس فرمانی، مدیرکل استاندارد گلستان با رئیس پژوهشگاه استاندارد و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان، به امضا رسید. وی در این دیدار اظهار امیدواری که با حمایت مسئولین استانی بزودی فعالیت دفتر منطقه ای پژوهشگاه در استان گلستان آغاز گردد. سرشتی همچنین گفت: این مراکز در واقع دفاتر منطقه ای پژوهشگاه هستند و نوع فعالیت این مراکز و تمرکز آزمونها به قابلیت های استان ها و محصولات خاص آنها بستگی دارد.
 

 

 

 

 


 

۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶
5A6EC2A7-03FC-4A75-BA2B-A7830106ADF2 |
تعداد بازدید : ۶۹۶