مراسم تجلیل و معارفه رئیس پژوهشکده برق مکانیک و ساختمان برگزار شد

مراسم تجلیل و معارفه رئیس پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان پژوهشگاه استاندارد، امروز 12 مرداد ماه با حضور سرپرست پژوهشگاه استاندارد در سالن اجتماعات پژوهشکده شیمی و پتروشیمی برگزار شد.
مراسم تجلیل و معارفه رئیس پژوهشکده برق مکانیک و ساختمان پژوهشگاه استاندارد، امروز 12 مرداد ماه با حضور سرپرست پژوهشگاه استاندارد در سالن اجتماعات پژوهشکده شیمی و پتروشیمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه استاندارد، این جلسه که با حضور ریاست و معاونین پژوهشگاه برگزار شد، دکتر علی توکلی به‌عنوان رئیس جدید پژوهشکده معارفه و از زحمات دکتر شرع پسند در زمان تصدی این سمت قدردانی شد. در این مراسم فرزانه انصاری، سرپرست پژوهشگاه استاندارد ضمن اشاره به برجستگی های اخلاقی و شخصیتی آقای دکتر شرع پسند، از زحمات و خدمات ایشان در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی پژوهشکده برق مکانیک و ساختمان تقدیر و تشکر و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون کرد. همچنین سرپرست پژوهشگاه استاندارد با اشاره به توانمندیها و پتانسیل آقای دکتر توکلی در مسئولیت های قبلی ابراز امیدواری کرد که ایشان بتوانند در مسئولیت اخیر نیز با برنامه ریزی صحیح و کارامد در راستای اهداف پژوهشکده و پژوهشگاه موثر واقع شوند.
در انتهای جلسه فرزانه انصاری، سرپرست پژوهشگاه استاندارد به پاس قدردانی از زحمات آقای دکتر شرع پسند لوح تقدیر تقدیم ایشان کرد.




۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
D911144E-5624-4E68-812A-AA9E00FDCF0B |
تعداد بازدید : ۹۶۰