براثرپافشاری یک بانوی ایرانی عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد؛ محل یک اجلاس سازمان جهانی استاندارد از آمریکا به فرانسه تغییر یافت.

پافشاری ومقاومت عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد دربرابر تصمیم رییس جمهورآمریکا مبنی برجلوگیری از ورود اتباع هفت کشور به آمریکا سبب شد محل برگزاری اجلاس کمیته فنی فرآورده های بهداشتی، آرایشی سازمان جهانی استاندارد از آمریکا به فرانسه تغییر کند.
پافشاری ومقاومت یک بانوی ایرانی عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد دربرابر تصمیم رییس جمهورآمریکا مبنی برجلوگیری از ورود اتباع هفت کشور به آمریکا سبب شد محل برگزاری اجلاس کمیته فنی فرآورده های بهداشتی، آرایشی سازمان جهانی استاندارد از آمریکا به فرانسه تغییر کند.
مژده روشن طبری عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد ،گفت:محل اجلاس کمیته فنی فرآورده های بهداشتی، آرایشی که قرار بود در آمریکا برگزار شود با تلاش ایران و رایزنی با سایراعضای این کمیته به فرانسه منتقل شد.
روشن طبری با بیان اینکه کمیته فنی فرآورده های آرایشی، بهداشتی سازمان جهانی استاندارد در سال ۱۹۹۸ میلادی برای نخستین بار و با پیشنهاد وی مطرح و تشکیل شد،گفت:به اذعان بسیاری از مسوولان، این سازمان تاکنون به بهترین نحو اداره شده است.
مسوولیت دبیری این کمیته برعهده اینجانب قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز مسوولیت اداره دبیرخانه آن را عهده داراست،
کمیته مذکور اجلاسیه های کاری متعددی در کشورهای مختلف برگزار می کند که آذرماه امسال در یکی از این اجلاسیه ها مقرر شد کشور آمریکا محل برگزاری اجلاسیه بعدی باشد.
پس از اعلام موضع دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا تلاش برای تغییر مکان برگزاری اجلاس آغاز شد و با رایزنی و حمایت سایر اعضاء مقرر شد اردیبهشت ماه سال آینده این اجلاسیه در کشور فرانسه برگزار شود.

منبع: پرتال سازمان ملی استاندارد
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۴۵
33609D3A-3E56-400F-A01D-A738011C790E |
تعداد بازدید : ۴۶۱