برگزاری 23 آزمون مهارت در پژوهشکده سیستم‌های مدیریت کیفیت و بازرسی

مرکز آزمون مهارت پژوهشکده سیستم‌های مدیریت کیفیت و بازرسی تاکنون موفق به برگزاری 23 آزمون مهارت در زمینه‌های گوناگون شده است.
مرکز آزمون مهارت پژوهشکده سیستم‌های مدیریت کیفیت و بازرسی تاکنون موفق به برگزاری 23 آزمون مهارت (proficiency testing) در زمینه‌های صنایع غذایی و کشاورزی، میکروبیولوژی، برق و الکترونیک، اندازه شناسی و اوزان (کالیبراسیون)، صنایع آرایشی و بهداشتی، انگ فلزات گران‌بها، صنایع شیمی و پتروشیمی و پلیمر، مکانیک و فلز شناسی و خودرو و نیرو محرکه و صنایع ساختمانی و معدنی شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشگاه استاندارد این مرکز کار خود را از سال 1393 با تدوین و استقرار استاندارد ISO-IEC 17043 آغاز کرد و در سال 1395 موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت ISO-IEC 17043 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گردید.
آزمون مهارت یکی از مهم‌ترین و سنجیده‌ترین ابزارها جهت حصول اطمینان از نتایج اندازه‌گیری، کیفیت خدمات آزمایشگاه و ارزیابی عملکرد فنی آزمایشگاه است.
مخاطبین آزمون‌های مهارت، کلیه آزمایشگاه‌های دارای تجهیزات و توانایی انجام آزمون‌ها از جمله آزمایشگاه‌های دارای گواهینامه تایید صلاحیت استاندارد ISO/IEC 17025، آزمایشگاه‌های همکار سازمان ملی استاندارد و سایر سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز مستقل انجام آزمون می‌باشند.
تقویم آزمون مهارت و اطلاعات تکمیلی در سایت مرکز آزمون مهارت به آدرس pt.standard.ac.ir در دسترس است.

۸ خرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۰۴
8DA4A111-D2D3-4007-A632-AA5C00AE5D0F |
تعداد بازدید : ۵۴۴