فرزانه انصاری:

موتور محرکه رونق تولید بر رقابت‌پذیری، مدیریت کیفیت و استانداردسازی استوار است

رسانه جدید

 

سرپرست پژوهشگاه استاندارد ایران  روز سه‌شنبه سی مهرماه 98 در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‌ای ورمقانی سنندج برگزار شد، حضور و ضمن ایراد سخنرانی اظهار داشت: ۲۵ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی در ایران زیر پوشش استاندارد است.وی با اشاره به اینکه چهار پژوهشکده در پژوهشگاه استاندارد مستقر است، اضافه کرد: تاکنون ۲۸ هزار و ۲۰۰ پروانه استاندارد اجباری در ایران صادر شده است.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد ایران یکی از برنامه‌های سازمان استاندارد را حمایت از تولید دانست و افزود: موتور محرکه رونق تولید بر رقابت‌پذیری، مدیریت کیفیت و استانداردسازی استوار است.

انصاری با بیان اینکه تعداد استانداردهای ملی در کشورهای توسعه یافته به عنوان شاخص توسعه مطرح می‌شود، گفت: ۳۳ هزار و ۵۰۰ استاندارد ملی تاکنون در ایران تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران در سطح جهانی رتبه مطلوبی در استانداردسازی دارد، یادآور شد: تاکنون ۴۵ استاندار بین‌المللی هم توسط سازمان استاندارد ایران تدوین شده است.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد ایران گفت: صنعت کشور باید به سمت تولید محصولات رقابت پذیر حرکت کند که برای قرار گرفتن در این مسیر رعایت استانداردها امری ضروری است.

رسانه جدید

سفر سرپرست پژوهشگاه استاندارد به استان کردستان به مناسبت روز جهانی استاندارد

سفر سرپرست پژوهشگاه استاندارد به استان کردستان به مناسبت روز جهانی استاندارد

 

 

 

۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۸۰۹