آزمایشگاه شیمیایی و میکروبیولوژی گروه پژوهشی شمالغرب پژوهشگاه استاندارد راه اندازی شد

​بنا به درخواست سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع منطقه‌ای، این طرح پژوهشی وارد فاز عملیاتی شد و بازرسی و نمونه برداری از واحدهای شیرینی و شکلات آغاز گردید.​

بنا به درخواست سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع منطقه‌ای و پس از تصویب طرح پژوهشی با عنوان بررسی وضعیت صنعت شیرینی و شکلات در استان آذربایجان شرقی، با صدور ابلاغیه‌های مربوط به شروع طرح و پس از برگزاری جلسات شورای پژوهشی استان آذربایجان شرقی، این طرح پژوهشی وارد فاز عملیاتی شد و بازرسی و نمونه برداری از واحدهای شیرینی و شکلات با استفاده از نیروهای مجرب آغاز گردید.

در این راستا آزمایشگاه شیمیایی و میکروبیولوژی گروه پژوهشی شمالغرب پژوهشگاه استاندارد، جهت انجام آزمون بر روی اقلام نمونه برداری شده، راه اندازی گردید. از زمان شروع اجرای این پروژه در تاریخ سوم اسفند ماه ۹۶ تا کنون ۴۷ نمونه از ۲۷ واحد تولیدی برداشته شده و درآزمایشگاه های مذکور مورد آزمون قرار گرفته است یا در نوبت انجام آزمون می باشد. لازم به توضیح است که شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، دراجرای طرح و نمونه برداری اقلام وقفه ای ایجاد کرد ولیکن این کار مجددا از تاریخ ششم اردیبهشت ماه ۹۹ با جدیت در حال انجام است. 

 

آزمایشگاه شمالغرب 5
آزمایشگاه شمالغرب 4
آزمایشگاه شمالغرب 3
آزمایشگاه شمالغرب 2
آزمایشگاه شمالغرب 1

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۹۱۹