نشست صمیمی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست پژوهشگاه استاندارد با پرسنل این پژوهشگاه در روز سه شنبه 26 اسفند ماه برگزار گردید.

نشست صمیمی با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست پژوهشگاه استاندارد با پرسنل این پژوهشگاه در روز سه شنبه مورخ 26 اسفند 1393 در محل سالن شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد. در این مراسم که حدود دو ساعت به طول انجامید ابتدا جهانبخش سنجابی سرپرست پژوهشگاه استاندارد از زحمات یک سال اخیر تمامی کارکنان پژوهشگاه تقدیر و سپس به برنامه های سال آینده پژوهشگاه اشاره نمودند. ایشان در ادامه در خصوص طرح توسعه پژوهشگاه استاندارد توضیحاتی را ارائه داده و عنوان نمودند که بنا به هماهنگی های انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز راه اندازی واحدهایی در استان هرمزگان و ایلام اخذ شده و در سال آتی این واحدها راه اندازی خواهد شد.
در ادامه مشاور فرهنگی رئیس سازمان حجت الاسلام میلانی نژاد ضمن تبریک سال جدید، به تقارن ایام نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرده و بیان داشتند که با توجه به اینکه حضرت صدیقه طاهره (س) کوثر نبوت هستند و کوثر به معنای خیر کثیر است، امید است سال جدید سالی  پر از خیر و برکت برای تمامی ملت ایران باشد.
این مراسم با سخنرانی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه پیدا کرد. ایشان با اشاره به تلاشهایی که اخیراً در خصوص ارتقاء سازمان انجام شده است اعلام نمودند که برای پویایی سازمان تحولاتی در سال آتی ایجاد خواهد شد. در پایان نیز از دو تن از همکاران با سابقه پژوهشگاه به نمایندگی از تمامی همکاران تقدیر به عمل آمد.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایرانَ     جهانبخش سنجابی، سرپرست پژوهشگاه استاندارد

نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد     نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد

نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد     نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد

نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد     نشست صمیمی نوروزی در پژوهشگاه استاندارد

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۵:۱۸
C41F9B66-BE9C-4715-A8F6-A45F0091106E |
تعداد بازدید : ۴۷۵